Saturday 7 May 2011

alif satar-cukup indah



VERSION 1

Intro: C G Am Em
F G C G

C Am
Tak pernah aku menjauh darimu

F G
Meninggalkan cinta kita

C Am
Tak pernah aku meluka hatimu

F G
Perasaan dan jiwamu

F G
Segalanya telah ku serah

F G
Hanya engkau terindah


C G Am
Hanya kerna kau yang cukup indah

Em F G C G
Untuk dimiliki dan 'tuk dicintai

C G Am
Ku tahu kau mahu ada di hati


Em F G C
Untuk didampingi untuk disayangi

C Am
Tak pernah aku mendua dirimu

F G
Sampai bila sampai bila

C Am
Tak pernah aku meluka hatimu

F G
Perasaan dan jiwamu

F G
Segalanya telah ku serah

F G
Hanya engkau terindah




VERSION 2

Intro: C G Am Em
F C F G

C G Am Em
Tak pernah aku menjauh darimu
F G
Meninggalkan cinta kita
C G Am Em
Tak pernah aku meluka hatimu
F G
Perasaan dan jiwamu
F G
Segalanya telah ku serah
F G
Hanya engkau terindah

Chorus:

C G Am
Hanya kerna kau yang cukup indah
Em F C F G
Untuk dimiliki dan ‘tuk dicintai
C G Am
Ku tahu kau mahu ada di hati

Em F C G C
Untuk didampingi untuk disayangi

C G Am Em

Tiada yang lain selain dirimu
F G
Kekal tinggi di hatiku
C G Am Em
Tiada pengganti yang mampu ku cari
F G
Yang secantik diri kamu
F G
Cinta ini untuk dirimu
F G
Rasa ini untukmu

repeat Chorus

No comments:

Post a Comment