Sunday 8 May 2011

ANA RAFALI-tolong ingatkan aku


Intro: A B 

A                         B         A                           B
 Jangan disusun kata-kata   penamat   Jangan disebut baris ayat   keramat
  F#m                A      F#m                    A
Biar lenyap diserap sunyi Biar senyap yang tak menyepi piedotcom.blogspot.com

E                B            F#m        A                  E       B     F#m - A
Tolong ingatkan aku Kisah kau tersedar Dengan saku penyeluk masa houwo houwo

A                           B     A                        B 
 Mari patahkan papan markah  lama   Mari padamkan buku tiga lima
  F#m               A      F#m               A
Biar luka sembuh sendiri Biar lupa ditebas ha ri piedotcom.blogspot.com

E                B            F#m        A                  E       B
Tolong ingatkan aku Kisah kau tersedar Dengan saku penyeluk masa houwo
    E              B                 F#m           A             E        B     F#m A
Kau dampingi aku Setiap detik jantungku berdetak Setiap nota jiwa ku berlagu-lagu

       A              B              A                  B - A G# F#m
Bila marah merasuk minda Kecewa menyelubungi jiwa Aku lu pa

E                B           F#m        A                  E       B 
Tolong ingatkan aku Kisah ku tersedar Dengan kasih memeluk rasa houwo
E               B                 F#m           A             E       B    F#m-F#m-G#-A
teringatkanmu Setiap detik jantungku berdetak Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

E                B          F#m -F#m-G#-A E               B   E - B
Tolong ingatkan aku kisah ki ta           Tolong ingatkan aku oo..
         F#m        A                  E       B     F#m - A
Kisah ku tersedar Dengan kasih memeluk rasa houwo houwo

E                B           A
Tolong ingatkan a ku Kisah ki ta

No comments:

Post a Comment